Sunday, November 2, 2008

definisi GEMBIRA..

salam..

entah kenapa hari ini aku rasa gembira..ntahlah, kadangkala perkara yang kecil dan remeh mampu untuk buatkan kita gembira..benarlah kata org, rasa sayang dan kasih bleh buatkan sesiapa jua rasa dialah orang yang paling gembira dalam hidup ini.. rasa seperti dunia ini berhenti berputar buat seketika..hehe..

aku ini naif ke kerana mampu untuk tersenyum sepanjang hari ini hanya dengan satu pandangan seketika itu?aku tak nafikan yang aku sangat gembira, sangat bahagia..kadangkala itu sudah cukup buat diriku..aku tak kisah..walau aku hnya mampu memandang dari jauh, itu sudah cukup bermakna bagiku..mungkin itulah definisi GEMBIRA yang aku rasai kini..

YA ALLAH, aku bersyukur atas segala nikmat yang KAU berikan untuk diriku hari ini..aku telah trsenyum.......

chow..

No comments: