Monday, May 5, 2008

special for my friends..

salam..

ini kisah tentang sahabat2ku..

aku ader 5 orang kawan atau mmber yang mmg satu kepla dgn aku..kami dah kawan sejak dai sekolah mnengah lagi..klakar biler nk ceritakan balik pasal diaorang nih..almaklum, maser kitaorg skolah dulu, kitaorang mmg agak nakal gak la..aku baik jerr, daiorang yang nakal, hakhak..=)

ok, sahabat2ku nih ader 5 org sumenyer..sume ader nm pnggilan and trademark masing2..wah,jgn main2 tau dgn kitaorg, dulu kitaorg bekas gangster tuu..hihi.. adeh,aper punyer sengal lah kitaorg nih..dulu, kitaorg suker sangat buat projek mega..projek mega?yerr,tepat skali, dlm erti kata lain, suka ambik tau hal oarang..hakhak..

harap2 tkder org yg brkenaan bc blog nih, hihi..antara projek mega kitaorg yg pling brjaya adalah mmbongkar satu kes 'Mangsa-Pemangsa'..bunyi mcm serius kan?semestinya serius giler..wah,kitaorg dh mcm polis tau..haha..itu antara yg serius lah..kalo nk ckp pasal prkara2 lain yg kitaorg wat, emm, mmg bnyak, dan mmg kitaorg niih kepala suker wat mnder2 yg yg org lain tak wat..itu blum masuk lagi kitaorg main sat prmainan yg kitaorg sndiri bg nama..nk tau nm aper? 'Mithun Chakraboty'..amik nama, mmg sengal, hikhik..

kat cni gak aku srtakan skit profil lngkap aku punyer geng yang dlu ader org bagi nm 6Jaha6..pastu kitaorg tukar nm The Gangsters..hakhak..jgn marah ah, pada mmber yg sdg bace tuu..=)

1. Yoh - ketuaq dlm ini geng..sgt berdedikasi,mastermind dlm ini geng, mmg berkepimpinan..(ye ker?).. sgt bijak, cute (puji nih..), mulut tkde insuran nih..hihhi..sekarang bakal brgelar Doktor..mmg bangga giler dpt mmber mcm dier..=)

2. Yah - comel, nakal (hihihi),bijak, mulut dier pun tkder insuran nih, hihi (jgn marah yah..)..sekarang dah ader sorang puteri comel yg katanya bakal brgelar ktua utk geng junior kitaorg (kalo yoh bagi lah..hihi..)

3. Nab - comel gak, suka gelak kuat2,hihi..garang gak dier nih, bijak, yg paling muda dlm geng kitaorg (muda sgt ker?), sekarang, bergelar Pharmacist..cbuk memanjang jer dier skrg nih..

4. Uda - happy go lucky, slamber jer, suker snyum, suker tgk crita cina kat tv tuh, pastu wat ulasan dgn aku, hihi..sekarang, seorang tutor di kolej..bile nk kawin uda nih..hihi..

5. Dety - yang paling baik, lembut, dia lah yg byk bagi nasihat kat kitaorg yg agak nakal nih, hihi..tapi, kalo sesekali wat lawak,bleh tahan gak dety ni..sekarang, sedang blajar di Jordan..emm..rinduu gt kat dety..

6. Aku @ Pora - hikhik..nm pun semacam jer,haha..aku bese jer, ntah, trpulang pader mmber lain utk mnilai diriku..hihi..

Yang paling penting,aku sangat bangga dapat sahabat dan mmber mcm korang sume, tk kisahlah org nk ckp aper pun, yg pnting, kita mmg mcm ni, dan yg pnting kita akan ttap kekal sbagai geng yang paling ganaz..haha..

hope kita sume akan brjaya..aminn..=)

No comments: