Monday, May 5, 2008

susah ker..?

salam..

susah ker nk memahami isi blog ku ni?adeh..terkasima jap bla ader sorang mmber aku ckp agak tak faham aper isi blog nih..adeh,nmpak sangat aku nih takder bakat dalam pnulisan diari or journal..huuhu..

yelah,aku create blog nih untuk dijadikan mcm diary online aku..aku akan tulis aper jer yg trlintas dlam pikiran atau aper yg aku pikirkan pada masa dan tika trsebut..secara umumnya,aku akan lbih banyak tulis psl diri sndiri, tapi adkalanya aku akan tulis pasal pngalaman dan aper yangaku alami..

oklah..aku dah lama nak tulis pasal sesuatu yang sangat mmberi pengaruh dlm kehidupan aku slama nih..pasal teman dan kawan2 yg banyak mmberikan aku pngalaman yang mnarik..

aku rasa inilah post aku yg paling tk mnari, so aku akan continue lagi nnti..

chow..

No comments: