Monday, November 16, 2009

Pasti..

Salam.

Sekadar mencuri waktu sebentar untuk mncoret di sini. Aku baru selesai mmbaca satu catatan sahabatku. Terima kasih wahai sahabat kerana telah mndoakan diriku, terima kasih jua kerana telah sudi mnjadi sahabat pada diriku yang tidak seberapa ini seadanya. Membaca coretannya, antara isinya adalah semoga aku mnemui apa yang aku cari itu. Insya ALLAH, itu adalah sesuatu yang pasti akan tiba jua satu hari nanti. aku yakin dengan janji ALLAH, yakin dengan segala ketentuan-NYA, yakin dengan kebesaran-NYA. Pelangi itu pasti hadir, cahaya itu akan kembali dan hati ini pasti akan terubat lagi..

Walau masa depan adalah tidak pasti, namun, jika itu takdir-NYA, siapalah aku untuk menghalangnya, siapalah aku untuk menolaknya. Yang pasti, aku tidak akan berhenti berharap kerana hati ini sentiasa menanti untuk sesuatu yang pasti itu..Insya ALLAH..

No comments: