Tuesday, May 19, 2009

Geng SO..hihi...

Salam.

Huhuhu..lamanya tak mnjenguk ke sini..agak sibuk skit dengan pelbagai urusan, progress report, data collection, writing skit2..huhu..Anyway, aku tetap sempat melihat dan melilau ke blog orang lain walaupun tak smpat nak tulis apa2 di sini. Dan, paling penting, baru2 nih, aku trlibat dngan satu geng yang agak havoc..hihi..Biarlah aku panggil geng SO saja..

Sebenarnya, aku tak ingin mndedahkan siapa geng SO nih (bunyi macam kgiatan bawah tanah jer kan?hikhik..) , tapi, mereka semua telah mnceriakan lagi khidupanku setiap hari, kerana kami brkongsi sesuatu yang sama. Kami cuma brtemu melalui alam maya, ym dan sgalanya dan brkongsi sesuatu yang kami minati secara brsama. Thanks to kakak isabel, mass mirza, kak JJ (senget dia nih..hihi), skut, lara dan semua kerana sudi brkongsi brsama diriku. Anyway, aku agak sibuk hari ni, dan rasanya ini sahaja yg mampu aku coretkan. Ada sesuatu yang ingin aku kongsi brsama, tapi, mngkin belum masanya lagi. Tunggu..!

Emm...saje jer gambo kat sebelah ni...huhu...actually inilah apa yg aku ceritakan dalam post sebelum ni..

Ok, chow!




No comments: