Thursday, April 17, 2008

citer pasal..dya..

salam..

hikhik..nnti ah smbg psl recap tuu..ptg ni aku nk citer psl seorg budak ni..aku pnggilnyer dya..waah..mcm plik skit kan?hihi..tkpe2..aku prnh citer dlu psl dya ni kat blog frenster aku..tp, dh lm ler..

dya..nm dya ni bkn dya..hikhik..x kan ler kan?ok..kat cni aku prefer pnggil nyer dya jer..budak ni baik, cute, hihi..tp, aku tak tahan dgn angin satu badan dya ni..ntah ler, kalo dya x nk ckp dgn kiter kan, dya bley wat derkk jer..sabo jelah.. yelah, budak2, mmg camtu..tp, yg aku plg suker kat dya ni adalh, dya ni jnis budak baik, dgr ckp gitu..hihi..

ntahler, aku dh anggap dya ni mcm adik aku sndiri, dan dya pn dh anggap aku mcm kakak dya gak..ms dya nk tngglkan tmpt aku kejer dlu kan, aku mnangis.. dpn dya plak tu..adeh, ilang macho jap..hikhik..aku prasan yg muka dya pn mcm surprise tgk aku nangis..ntah,aku still rindu kan dya smpai skrg nih..pdahal br smlm duk SMs dgn dya,hihi..

anyway,aku really hope yg dya akan tmui apa yg dya inginkan..kalo sukan tu ttap jd pilihannyer, aku trime jer..yg pnting dya tak kan brhenti..takkan brhenti utk lbih berusaha..dan lbih tabah..i luv u bro..mmuahh..

chow..nk cek frnster jap..hihi..

No comments: