Sunday, April 20, 2008

eeii..sengal tul!

salam..

eii..tnsen tul aku 2-3 ari ni..eii..sabo jelah..aku mn suker kna kejar kan sbb aku mmg tak suka mngejar org..aper aku melalut nih?adeh..ntah..payah nk describe.. itulah, gatal sgt tgn tu gi bls msej org yg tak dikenali, saper suruuh? kan dh kna..

adeh, gini citernyer..ader sorg mamat nih silap antar msej kat aku (ntah ye ke tak silap antar msej..)..aku ni plak gi gatal tgn bls msej dier..maka, brmulalah episod GONJRENG dlm idupkuu..eeii..sengal nyer..ntah ape2 jer, baru 2 ari bls msej, dh gatal tepon aku, siap merayu2 plak tu..aduh, aku dh mula cemas nih..aku dh mls mamat nih...stail saiko jer aku tgk gaya nyer..

maka, aku dgn muka yg tak berapa nk segan sgt pun mntak ler tlg dari sorg mmber nih sruh dier mnyamar jd pakwe aku..adeh, tak psl2 dier trlibat sama, sori ar geng, aku dh tkder cara lain..so, mmber aku nih pun msej ler kat mamat tu ckp jgn kaco aku yg dh ader pkwe nih..

yg wat aku bengang sgt, dier bleh msej aku lg tny apsal aku tk ckp yg aku dh ader bf?!sabo jelah..bleh plak antar msej kat mmber aku ckp yg dier dh 4 kali ptus cinta sume..adeh..hello..tlg ler..aku bkn aper, mcm dh over plak mamat nih..at least org dh ckp camtu, dh le tu..

eii..mls dh nk pkir..biar jelah..aku pn dh off hnset nih..huhu..

chow jap..

No comments: