Thursday, April 17, 2008

my burfday..!!

salam..


hikhik..it's my burfday..huhu,,tetiber rs dh tuer..yelah,dh suku abad, alah, kdg2 kiter ni jgn rs muda sgt, mmg stiap hari pn kiter smakin tua,hihi..pelik gak aku, ader org tk ngaku yg dier makin tua, still pretend mcm ler dier akan muda jer..hakhak..itu org yg tak sedo diri kot..hakhak..alah, lbih bgus rs diri ni tua, sbb dgn cara tu, kiter akan rs kiter lbih matang..


hikhik..dh abis dh ckp psl tua muda?hikhik..aku dpt bsday presents arini!!!!!!!! emm.. best adiahnyer, walaupun adiah last year lagi besh..hikhik..nk tgk adiahnyer tak?.. jap ek..


hikhik..ni ler adiahnyer..mcm best kan?hakhak..ok jer..bese ar..aku trimer jer..yg dlm kotak pink tu yg paling aku suker..hihi..aper adiahnyer? mn leh bgtau!! hihi..suker tull aku.. pg2 dh ader org bg adiah..hihi..
gini jelah aku..huhu..nnti ah smbg balik..trase cam nk mkn nini cokolat celup plak..hikhik..

No comments: