Wednesday, April 16, 2008

..new blog..

salam..

naper ler aku kna wat blog br nih..huh..bley plak blog lm tuu aku luper psword..vunguks tul! ntah..mls nk lyn karenah dri sndiri..hikhik..yg pnting..blog ni dibuat a day before my burfday!!!!! xcited sket2..lm giler x blogging..mcm dh xder skill plak..apehal ngan aku nih?!!

ape2 pun..arini aku nk citer psl diri aku utk tahun ni..waah..lm x citer nih..dh bln 4..br nk stat citer psl diri sndiri?! ape ke hal nyer nih..x kuaser den..hakhak..

sbenonyer..aku dlm thn ni byk prubahan sket..well, we need changes rite?hikhik..br nk stat tlis dlm english nih..adeh..dlu blog lm ok je..apehal blog baru ni aku lmbap semcm jer nih?! x phm tull..

jap ek..nk pkir jap..haa..aku br lpas ceting ngan sorg mmber nih..baek punyerr!! (pnjam ayat dafii!!) hakhak..dier best sgt, lyn giler kalo ckp dgn dier..best,lucu, cute..u name it..hikhik..aku br jer trace blik emel add dier br ni(aku lmbap lg kerr?!)..dh lm dier bg emel add..tp aku br jje jmpa blik..well..u know me..vunguks..hikhik..

ok..brbalik kpd citer mmber nih..dier best utk dibw brborak..best utk ckp aper ajer..yg pnting, dier suker nabilllllllll..huahua..hekhek..suker gelak kitaorg nih..hihi..dlu2 suker borak2 kosong..borak2 kosong k, no number in it..hikhik..

k ler..nah ain..sayer dedicate this post 4 u....hope bc dgn emosi..hakhak..chow dlu..nk mkn choki choki..hikhik..

No comments: