Thursday, April 17, 2008

recap..Part 2..

salam..

Recap..Part 2 :

ok..nk smbg balik psl citer aku nih..alah recap psl aper yg jd kat aku last Jan..hikhik..

27 Jan 08: aku akan mulakan kejer kat tmpt baru hr ni..nebes skit2..aku pn pkai ler kasut aku yg dh lm giler aku tk pkai tuu..hihi..yelah, itu jer kasut high heel yg aku ader..haha..kalakar giler, jln pn skema jer..aku lbih rela pkai flat jer, huh!!

pagi tu aku kna pi dftar kat pjbt pndaftar..ok, aku naik tngga (fuh, watper dier wat lif kalo aku prefer naik tngga?!!)..hihi..emm..everything nmpk ok jer..urusan licin jer, cuma nk kwsp aku yg ader hal skit..so, aku akan beri kmudian..ok, aku pn turun ler tngga, nk ker aku pnyer fakulti..dgn rs yg agak2 yakin nih..smpai part yg mmalukan nih..adeh..smpai jer kat tmpt parking kete..aku pnyer tapak kasut dh trcabut!!!!!!!! adeh..malunyer den..cmner bley jd cmni?!!!! adeh..cover line skit, msuk dlm kete, wat2 bese jer..dh ler aku tkder sandal or kasut lain dlm kete..hmpeh tull..yg aku ader cuma selipar jepun!! aaaaaahhhhhhhhhhh..

ok..tenangkan diri..cmner aku nk jmpa Dekan dgn selipar jepun nih?!! ok,jam br pkul 10pg n aku still ader ms nk cr kasut baru..ok, dgn cekalnyer aku pn trpaksa ke bndar balik utk cr kasut baru..huhu..dh ler ms smpai, kdai br jer bukak..dgn muker seposen, aku pn turun ler gi kdai dgn selipar jepun tuu..adeh, hancur tul pesen aku aritu, bj dah ok, tp tgk kat kaki, erkk..selipar jepun jer..hihik..pedulik ah..trbang aku pnyer 50 hengget, bli kasut baru..huh!!

lpas tu aku pn gerak blik ke umt, prgi fkulti n jmpa dekan n ktua jbtn..fuuh..lega, sume dh slesai..yg pnting, aku dh buang kasut tuu..hakhak..tnsen jap..

ok..nnti recap blik aper kejer aku kat umt nih..huhu..chow!

No comments: